Udostępnij
0
Skomentuj

Zimówki w aucie z napędem 4x4 – równie ważne jak w ośce!

20 paź 16 13:12

O tym, że warto mieć w aucie zamontowane opony zimowe nie trzeba nikogo przekonywać. Jednak wielu kierowców samochodów z napędem 4x4 uważa, że ich samochody dzięki temu rozwiązaniu poradzą sobie na każdej nawierzchni. Niestety musimy ich zmartwić, bowiem, aby w 100 procentach wykorzystać zalety jakie daje nam posiadanie auta z napędem 4x4 jest zainwestowanie w dobre opony zimowe. Podczas wizyty na Autodromie w Bednarach sprawdziliśmy jak na dobrych oponach zimowych zachowują się duże SUV-y.

Materiał powstał we współpracy z firmą Bridgestone.

Poleć
Udostępnij
0
gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 33/2017 już w sprzedaży a w nim - Nowości Audi – Q6 i e-tron oraz nowe generacje A1, A3 i A4; McLaren 570S Spider – pierwsza jazda superkabrioletem; Dacia Dokker, Hyundai i40 kombi, Mercedes klasy E kombi, Renault Grend Scenic, Seat Ibiza, Skoda Kodiaq, VW Golf Variant i VW Tiguan – porównanie możliwości aut obciążonych wakacyjnym bagażem; Cisza w kabinie – wygłuszanie auta: jak, gdzie i ile kosztuje; Z drugiej ręki: Skoda Octavia I (1996-2010); Top 5: pikapy za 30-40 tys. zł. Zapraszamy do lektury
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze (21)

No photo
No photo ~zenon Użytkownik anonimowy
~zenon
No photo ~zenon Użytkownik anonimowy
do ~Albert:
No photo ~Albert Użytkownik anonimowy
23 paź 16 11:11 użytkownik ~Albert napisał
Też wychodzę z założenie, że mimo jest napęd 4x4 + masa to jednak zimówki zawsze będą zimówkami... Na ten sezon już zamówiłem komplet nówek V905 od Yokohamy do Toyoty. Teraz można na prawdę kupić coś w klasie premium za rozsądną cenę i nie martwić się o w
Dobre opony cało roczne ,bujam się od czterech lat i jest extra może auto nie jest z górnej półki ale też ma napęd na cztery DUSTER 1.5 dci 4x4 .Trzeba pamiętać o zamienianiu co roku tył z przodem.Mieszkam w mieście gdzie jest dużo pagórków w zimie służby szczególnie z rana nie nadążają z posypywaniem .Jest to mój pierwszy samochód z tym napędem ,radzi sobie doskonale.Poprzednie auto z zimówkami żenada ,dobrze jak nie było tłoku w chwili podjazdu wystarczy aby ktoś się zatrzymał masakra.Jezioro łabędzie tylko ,że na lodzie .Zimówka na lodzie pod górę nic tu nie pomoże ,napęd na cztery wyciągnie z takiej opresji nawet na oponach cało rocznych.
25 paź 16 11:15 | ocena: 82%
Liczba głosów:11
82%
18%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~bodzio. Użytkownik anonimowy
~bodzio. :
No photo ~bodzio. Użytkownik anonimowy
Od zawsze jeżdżę suwami.Obecnie Toyota L.C 150.Jednak od tego roku inwestuję tylko w dobre opony całoroczne.Dwa razy w roku bujałem się do warsztatu zmienić opony, koszt, umawianie się, szarpanie z brudnymi oponami,magazynowanie,a później...........zima bez śniegu.Dziękuję.
25 paź 16 09:12 | ocena: 78%
Liczba głosów:32
78%
22%
| odpowiedzi: 8
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Amator Użytkownik anonimowy
~Amator :
No photo ~Amator Użytkownik anonimowy
Panie profesjonalny testerze. To Sportage w zakręcie to moim zdaniem utrzymuje system kontroli trakcji a nie ABS. Poza tym marny artykuł reklamowy.
25 paź 16 11:57 | ocena: 93%
Liczba głosów:14
93%
7%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~trw Użytkownik anonimowy
~trw :
No photo ~trw Użytkownik anonimowy
Przede wszystkim większość napędów 4x4, sterowana elektronicznie, wymaga do prawidłowej pracy czterech opon o jednakowej przyczepności - czyli takie same opony na obu osiach, z takim samym stopniem zużycia. Inaczej przykładowy Haldex IV czy V trochę świruje i niewłaściwie rozkłada moment napędowy między osie i koła. W założeniu dobry system, a jeśli działa niewłaściwie, to przez takie właśnie przez guaniane oszczędności guanojadów.
25 paź 16 17:51 | ocena: 100%
Liczba głosów:5
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~marek Użytkownik anonimowy
~marek
No photo ~marek Użytkownik anonimowy
do ~bodzio.:
No photo ~bodzio. Użytkownik anonimowy
25 paź 16 09:12 użytkownik ~bodzio. napisał
Od zawsze jeżdżę suwami.Obecnie Toyota L.C 150.Jednak od tego roku inwestuję tylko w dobre opony całoroczne.Dwa razy w roku bujałem się do warsztatu zmienić opony, koszt, umawianie się, szarpanie z brudnymi oponami,magazynowanie,a później...........zima b
A czy masz buty w ktorych tak samo komfortowo czujesz sie przy plus 28 i minus powiedzmy 10 ???
Zastanow sie bo opony sa jak twoje buty i musza byc dostosowane do warunkow pogodowych.
Opona caloroczna to oszukiwanie samego siebie i proba oszczedzania na wlasnym i innych bezpieczenstwie
25 paź 16 14:12 | ocena: 53%
Liczba głosów:17
47%
53%
| odpowiedzi: 2
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Jędrek Użytkownik anonimowy
~Jędrek
No photo ~Jędrek Użytkownik anonimowy
do ~marek:
No photo ~marek Użytkownik anonimowy
25 paź 16 14:12 użytkownik ~marek napisał
A czy masz buty w ktorych tak samo komfortowo czujesz sie przy plus 28 i minus powiedzmy 10 ???
Zastanow sie bo opony sa jak twoje buty i musza byc dostosowane do warunkow pogodowych.
Opona caloroczna to oszukiwanie samego siebie i proba oszczedzania na w
Akurat z butami to zły przykład. Ja mam buty dobre (bardzo dobre) zarówno latem jak i zimą. Drogie były ale się opłaciło.
25 paź 16 16:34 | ocena: 57%
Liczba głosów:7
57%
43%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~ot tak Użytkownik anonimowy
~ot tak
No photo ~ot tak Użytkownik anonimowy
do ~bodzio.:
No photo ~bodzio. Użytkownik anonimowy
25 paź 16 09:12 użytkownik ~bodzio. napisał
Od zawsze jeżdżę suwami.Obecnie Toyota L.C 150.Jednak od tego roku inwestuję tylko w dobre opony całoroczne.Dwa razy w roku bujałem się do warsztatu zmienić opony, koszt, umawianie się, szarpanie z brudnymi oponami,magazynowanie,a później...........zima b
Ok. Tylko od srogości zimy zależy czy nie zmienisz zdanie. Oby obyło się to bezpiecznie :)
25 paź 16 14:57 | ocena: 80%
Liczba głosów:5
20%
80%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~wnw Użytkownik anonimowy
~wnw :
No photo ~wnw Użytkownik anonimowy
nigdy nie mialem i nie chce zimowek
to banal i sciema dla debili
3 lis 16 07:56 | ocena: 100%
Liczba głosów:1
0%
100%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~pawel Użytkownik anonimowy
~pawel :
No photo ~pawel Użytkownik anonimowy
Materiał z typu: polskie towarzystwo stomatologiczne radzi
25 paź 16 16:58 | ocena: 100%
Liczba głosów:5
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~OMM Użytkownik anonimowy
~OMM
No photo ~OMM Użytkownik anonimowy
do ~bodzio.:
No photo ~bodzio. Użytkownik anonimowy
25 paź 16 09:12 użytkownik ~bodzio. napisał
Od zawsze jeżdżę suwami.Obecnie Toyota L.C 150.Jednak od tego roku inwestuję tylko w dobre opony całoroczne.Dwa razy w roku bujałem się do warsztatu zmienić opony, koszt, umawianie się, szarpanie z brudnymi oponami,magazynowanie,a później...........zima b
no rzeczywiście koszt wymiana na alufelgach koszt straszny 50 zł
11 lis 16 18:29
Liczba głosów:0
0%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej