CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.004.544.411.99
Średnio4.674.904.582.18
Najdrożej4.985.194.972.35

Seat Ibiza 1.0 EcoTSI DSG - podsumowanie testu długodystansowego

15 lis 16 18:47
Udostępnij
0
Skomentuj

Podczas półrocznego testu przejechaliśmy Ibizą po Polsce i Europie 30 tys. km. Małe auto spaliło średnio aż 7,1 l na 100 km. Obawy dotyczące wysilonego silnika R3 i skrzyni DSG okazały się jednak bezpodstawne.

Poleć
Udostępnij
0
gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Nowy Auto Świat 3/2017 już w sprzedaży, a w nim: zapowiedź nowego Audi A3; fascynująca Kia Stinger; prezentacja Skody Octavii po liftingu; Citroën C3 kontra Peugeot 208 i Renault Clio; testy Opla Mokki X, Jaguara XJ i Toyoty GT86; czym grozi jazda na rezerwie; bezpieczny wyjazd na ferie; rodzaje systemów cisnienia w oponach; problemy z uruchomieniem auta - diagnostyka elektryki; Ford Kuga - test 100 tys. km; używane auta rodzinne za 10 tys. zł; Mercedes-AMG E 63 s - pierwsza jazda na torze; youngtimer - Alfa Romeo 155.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze

No photo
No photo ~aaa Użytkownik anonimowy
~aaa :
No photo ~aaa Użytkownik anonimowy
Jak slusznie zauważył testujący, komputer pokładowy mocno przekłamuje spalanie. To akurat w grupie vag nikogo nie powinno dziwic. Grupa kombinuje gdzie tylko może. Był clean diesel w usa, czas na clean tsi:-)
18 lis 16 09:28 | ocena: 100%
Liczba głosów:11
100%
0%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Kuba Użytkownik anonimowy
~Kuba :
No photo ~Kuba Użytkownik anonimowy
W teście samochodu z silnikiem 1.0 wyszło duże spalanie ponieważ tak mały silnik spala więcej na autostradzie niż 1.6 - odpowiedz jest bardzo prosta.
17 lis 16 08:22 | ocena: 100%
Liczba głosów:7
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~lol Użytkownik anonimowy
~lol :
No photo ~lol Użytkownik anonimowy
Tam gdzie inne samochody dopiero się docierają (30tys), VW kończy test :D
18 lis 16 10:09 | ocena: 100%
Liczba głosów:13
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Klej Użytkownik anonimowy
~Klej :
No photo ~Klej Użytkownik anonimowy
Czy to jakieś nowe zasady dla grupy wag? 30tys to nie test długodystansowy! Chyba tylko dla tego szmelcu.
15 lis 16 19:34 | ocena: 95%
Liczba głosów:19
95%
5%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~fourier Użytkownik anonimowy
~fourier
No photo ~fourier Użytkownik anonimowy
do ~toma:
No photo ~toma Użytkownik anonimowy
16 lis 16 14:23 użytkownik ~toma napisał
30000km!???? Test "dotarciowy" :)
Nie, w tym przypadku to już 1/3 żywotności silnika. Oleju poszło pewnie tyle co paliwa...
17 lis 16 22:52 | ocena: 88%
Liczba głosów:8
88%
13%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~xxx Użytkownik anonimowy
~xxx
No photo ~xxx Użytkownik anonimowy
do ~aaa:
No photo ~aaa Użytkownik anonimowy
18 lis 16 09:28 użytkownik ~aaa napisał
Jak slusznie zauważył testujący, komputer pokładowy mocno przekłamuje spalanie. To akurat w grupie vag nikogo nie powinno dziwic. Grupa kombinuje gdzie tylko może. Był clean diesel w usa, czas na clean tsi:-)
Nie ma czegoś takiego jak clean diesel - w każdej marce :). Wszystkie klekoty to smrodziuchy.
21 lis 16 20:08 | ocena: 100%
Liczba głosów:1
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~el kopito Użytkownik anonimowy
~el kopito :
No photo ~el kopito Użytkownik anonimowy
co wyscie mysleli ~! ze turbobenzyny malo pala
nie nauczylo was w latach 80 i 90 tych spalanie i awaryjnosc tych konstrukcji
19 lis 16 07:44 | ocena: 100%
Liczba głosów:1
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Don Użytkownik anonimowy
~Don :
No photo ~Don Użytkownik anonimowy
Przez 2 lata miałem Ibizę SC sprzed liftu, stary silnik 1.6l 105 KM i 7-biegowe DSG. Nie wiem jaki styl jazdy uprawiali koledzy dziennikarze, ale takie spalanie w nowocześniejszym 1.0 TSI świadczy tylko o tym, ze są problemy z umiejętnością ekonomicznej jazdy. W mieście spalanie oscylowało mi w granicach 7.0-8.0, a w trasie bez problemu 5,8-5,9 l jadąc z prędkościami do 100-110 km/h. Nie miałem co prawda systemu start-stop wiec obce mi było uczucie szarpania przy ruszaniu. O DSG moge powiedzieć jedno - w życiu bym z niego nie zrezygnował.
16 lis 16 20:46 | ocena: 78%
Liczba głosów:9
22%
78%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~toma Użytkownik anonimowy
~toma :
No photo ~toma Użytkownik anonimowy
30000km!???? Test "dotarciowy" :)
16 lis 16 14:23 | ocena: 100%
Liczba głosów:10
100%
0%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej