CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.294.624.191.95
Średnio4.604.794.462.13
Najdrożej4.944.994.922.38
Udostępnij
0
Skomentuj

Peugeot 308 1.2 PureTech - 25 tys. km jazdy non stop

28 paź 16 18:21

Choć test odbył się na autostradzie, wcale nie byliśmy pewni, że zakończy się sukcesem. W chwili startu Peugeot miał już na liczniku prawie 50 tys. km, a biorąc pod uwagę dzisiejszą awaryjność aut i to, że silnik PureTech to wysilona konstrukcja, niczego nie można być pewnym. Poza tym jeździliśmy z dużymi prędkościami w deszczu i przy silnym wietrze, walcząc ze zmęczeniem. Jesteście ciekawi czy to nam się udało?

fot. arch. : Leszek Fidusiewicz/REPORTER, Stanisław Kokurewicz/FORUM

Poleć
Udostępnij
0
gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Nowy Auto Świat 9/2017 już w sprzedaży, a w nim m.in. nowe auta sportowe Mercedesa, Forda, Lamborghini, Renault i Porsche; pierwsze jazdy Toyotą Prius Plug-In i odnowionym Seatem Leonem Cuprą; raport - PSA przejmuje Opla; porównanie SUV-ów z napędem na jedną oś; testy Audi A5 Sportback, Jaguara XF i Mazdy 3 po liftingu; kupujemy samochód uzywany; regeneracja wtryskiwaczy; BMW serii 5 z drugiej ręki; używany Fiat Panda III, dodatek Market.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze (15)

No photo
No photo ~wolo Użytkownik anonimowy
~wolo :
No photo ~wolo Użytkownik anonimowy
Panowie redaktorzy - nie zrozumieliście ideii małej kierownicy i mieliście ja za wysoko. wowczas wszystko widac. Mam 308 w wersji kombi. i masakra jest jak przesiadam sie do slozbowej ..... octavii :) ustawienie temepratury na klimie - jak nisko musicie glowe schylac zeby wyczytac cyferki? baaardzo nisko. a tu wszystko wysoko bo panel jest wysoko umieszczony.
28 paź 16 19:32 | ocena: 93%
Liczba głosów:14
93%
7%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Klej Użytkownik anonimowy
~Klej :
No photo ~Klej Użytkownik anonimowy
wolo~ bo to nie jest Octavia i dlatego jest źle. Ale jak panamera ma 12" wyświetlacz to jest w sam raz i można obsługiwać kilme
28 paź 16 19:44 | ocena: 100%
Liczba głosów:8
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Kamilos Użytkownik anonimowy
~Kamilos :
No photo ~Kamilos Użytkownik anonimowy
Proponowałbym teraz przeprowadzenie takiego testu ale samochodu grupy VAG z silnikiem 1.2 lub 1.4 TSI pozdrawiam
29 paź 16 16:35 | ocena: 100%
Liczba głosów:12
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~trewis Użytkownik anonimowy
~trewis :
No photo ~trewis Użytkownik anonimowy
to nie vag, zeby miec problemy z dojechaniem do 100 tys...
28 paź 16 23:39 | ocena: 100%
Liczba głosów:13
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Peppek Użytkownik anonimowy
~Peppek :
No photo ~Peppek Użytkownik anonimowy
To żaden test. Jazda non stop nie jest obciążeniem dla silnika. Najgorsze są krótkie odcinki i częste uruchamianie silnika na zimno. Są znane przypadki taksówkarzy którzy swoimi mercedesami zrobili po 1,5 mln km właśnie dlatego że silniki w ich autach były prawie cały czas ciepłe.
29 paź 16 09:33 | ocena: 57%
Liczba głosów:7
57%
43%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~gość Użytkownik anonimowy
~gość :
No photo ~gość Użytkownik anonimowy
I to jest ekologia spalili tyle paliwa tylko po to aby sprawdzić czy da radę na takim dystansie a można by te pieniążki przeznaczyć na jakiś bardziej ludzki cel!!!
8 lis 16 15:34 | ocena: 50%
Liczba głosów:2
50%
50%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Artur Użytkownik anonimowy
~Artur :
No photo ~Artur Użytkownik anonimowy
Brawo mam nadzieje że będziecie testować tak też inne samochody
28 paź 16 21:25 | ocena: 100%
Liczba głosów:4
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~art Użytkownik anonimowy
~art :
No photo ~art Użytkownik anonimowy
Pojazdy z emblematami TSI, FSI i TDI są najwspanialsze, najwytrzymalsze i najpiękniejsze na świecie, nieważne że biorą 3 litry oleju na 1000 km, są jednymi z najbardziej awaryjnych i rzadko docierają do celu na własnych kołach i tak kocham je wszystkie. Piszę ten wywód siedząc za kierownicą mojego nieokiełznanego VW na pasie awaryjnym w oczekiwaniu na lawetę w świeżo wyprasowanym dresie :-), nie pozostało mi nic innego jak tylko przyglądać się z zachwytem na piękny chrom VW na mojej kierownicy... Pozdrawiam Panów Redaktorów z Auto Świata!
24 lis 16 22:17 | ocena: 100%
Liczba głosów:1
0%
100%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~mmll Użytkownik anonimowy
~mmll :
No photo ~mmll Użytkownik anonimowy
poproszę test trwałości - aż padnie, czyli koszt remontu powyżej wartości samochodu np. 10 letniego
7 lis 16 20:40 | ocena: 100%
Liczba głosów:1
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Krafter Użytkownik anonimowy
~Krafter :
No photo ~Krafter Użytkownik anonimowy
na http://www.francuskie.pl jest artykuł z wizytą w fabryce silników pure tech, poszukajcie sobie. tam jest też film z tej fabryki i jaką metodą produkują (red cart). Nie ma prawa nie działać, chociaż trwałość oceniają na 250 tysięcy.
3 lis 16 19:17 | ocena: 100%
Liczba głosów:1
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej