CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej3.994.433.841.58
Średnio4.314.584.081.83
Najdrożej4.654.694.942.21
Udostępnij
0
Skomentuj

Dacia Sandero – silnik do wymiany

19 paź 15 15:50

Serwisujesz regularnie auto na gwarancji w ASO, licząc na to, że w przypadku poważnej awarii gwarant usunie usterkę na swój koszt? Możesz być zawiedziony tak jak nasza czytelniczka. W Dacii Sandero zatarł się silnik, a importer odmówił naprawy gwarancyjnej. Czy udało się nam rozwiązać jej problem? Odpowiedź znajdziecie w materiale.

Poleć
Udostępnij
0
gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 25/2017 już w sprzedaży, a w nim m.in. następne generacje Skody Octavii, BMW serii 1 i Mercedesa Klasy A; Hyundai Kona - prezentacja; Volkswagen Arteon - pierwsza jazda; Seat Ibiza kontra Suzuki Swift; test Alfy Romeo Stelvio z dieslem; układ chłodzenia silnika - co się psuje; nowy sprzęt policji; hamulce postojowe - awarie i naprawy; carsharing - jak działa i ile kosztuje; Mercedes Klasy V z drugiej ręki; używane kombi klasy średniej; Rolls-Royce Ghost kontra BMW serii 7. W numerze poradnik wakacyjny "Samochodem po Europie".
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze (20)

No photo
No photo ~ciocia Użytkownik anonimowy
~ciocia :
No photo ~ciocia Użytkownik anonimowy
Co to za ściema w tej Dacii? W mercedesie w książce przeglądów jest miejsce dla ASO, gdzie jasno jest wpisane, czy przegląd przedłuża gwarancję i czy przegląd przedłuża gwarancję na korozję. Zaznaczenie opcji na tak przez ASO załatwia sprawę i nie ma znaczenia co było wlane ani co było zrobione. Na marginesie tylko dodam, że miałem okazję jeździć w Rumunii kilkoma loganami po przebiegu ok. 100 tys. km i te auta były naprawdę w złym stanie. Jakość jest bardzo niska, bujają się fotele, odłazi tapicerka, wszystko trzeszczy niemiłosiernie, zawieszenie wali i huczy, odpadają elementy wnętrza. Rozumiem, że to auto budżetowe, ale może to wygląda ładnie w salonie, później już jest gorzej.
22 paź 15 00:23 | ocena: 86%
Liczba głosów:7
86%
14%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Markulus Użytkownik anonimowy
~Markulus
No photo ~Markulus Użytkownik anonimowy
do ~em:
No photo ~em Użytkownik anonimowy
20 paź 15 08:30 użytkownik ~em napisał
współczuję bohaterce, ale pytam się, dlaczego auto na gwarancji serwisowała poza aso? żeby zaoszczędzić parę zł? rzecz w tym, że gwarancja wymaga wymiany oleju w aso z materiałami dostarczonymi przez aso. tak przynajmniej jest w Fordzie. kiedy przyjechałe
Kolego słuchaj ze zrozumieniem
Serwisowała w ASO a tylko olej kupiła własny i ten jej olej jej wlali przy wymianie.
I podczas wymiany nie mieli do niego żadnych zastrzeżeń a dopiero jak spartolili robotę (źle przykręcony filtr oleju) szukali pretekstu, żeby odmówić naprawy gwarancyjnej.
20 paź 15 10:19 | ocena: 92%
Liczba głosów:13
92%
8%
| odpowiedzi: 2
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~zn Użytkownik anonimowy
~zn :
No photo ~zn Użytkownik anonimowy
Takie postępowanie to normalność. Więc gwarancję można włożyć między bajki. Niewłaściwe używanie jest złotą maksymą naciągaczy i złodziei.
19 paź 15 19:42 | ocena: 100%
Liczba głosów:16
100%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~em Użytkownik anonimowy
~em :
No photo ~em Użytkownik anonimowy
współczuję bohaterce, ale pytam się, dlaczego auto na gwarancji serwisowała poza aso? żeby zaoszczędzić parę zł? rzecz w tym, że gwarancja wymaga wymiany oleju w aso z materiałami dostarczonymi przez aso. tak przynajmniej jest w Fordzie. kiedy przyjechałem do aso, żeby mi wlali kupiony przeze mnie olej Motorcraft (do niedawna oficjalny olej Forda, obecnie jest to castrol), pan w aso odmówił, twierdząc, że nie może wlać oleju z "nieznanego źródła", bo w przypadku awarii silnika nie ma podstaw do naprawy gwarancyjnej.

wniosek - chcesz zachować gwarancję, rób wszystko w aso, nawet jeśli jest drożej. nawet zmiana opon.unikniesz potem takiego cyrku.
20 paź 15 08:30 | ocena: 50%
Liczba głosów:10
50%
50%
| odpowiedzi: 3
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~em Użytkownik anonimowy
~em
No photo ~em Użytkownik anonimowy
do ~Markulus:
No photo ~Markulus Użytkownik anonimowy
20 paź 15 10:19 użytkownik ~Markulus napisał
Kolego słuchaj ze zrozumieniem
Serwisowała w ASO a tylko olej kupiła własny i ten jej olej jej wlali przy wymianie.
I podczas wymiany nie mieli do niego żadnych zastrzeżeń a dopiero jak spartolili robotę (źle przykręcony filtr oleju) szukali pretekstu, że
jeśli tak, to powinna mieć kwit z aso i sprawa nie powinna mieć miejsca. skoro olej wlali, to potwierdzili że gwarancja jest ważna na tym oleju. w takim razie ewidentnie winny jest diler walący ściemę...
20 paź 15 10:51 | ocena: 75%
Liczba głosów:8
75%
25%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Dark Użytkownik anonimowy
~Dark :
No photo ~Dark Użytkownik anonimowy
Być może serwisant nie dokręcił filtra, ale domaganie się paragonu w pełni zrozumiałe, to raz, a dwa - kontrolka oleju na pewno się paliła, a pańcia jeździła dalej... Czerwona lampa Aladyna to nie to samo, co żółty silniczek, że jeździsz i czekasz, aż się kontrolka przepali.
20 paź 15 12:44 | ocena: 63%
Liczba głosów:8
63%
38%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~uzytkownik Użytkownik anonimowy
~uzytkownik :
No photo ~uzytkownik Użytkownik anonimowy
mam auto dopiero 4 miesiące a już 2 razy było w serwisie. Problem z silnikiem jak był to jest dalej. Z wielką niepewnością pokonuje każdy kilometr. Serwis Renault to kpina, zupełnie olewają to. Spytałem wprost czy jak mi się auto rozsypie na trasie to dopiero wtedy naprawicie silnik, odpowiedzieli TAK.
Banda kanciarzy !!!
16 sty 08:17 | ocena: 100%
Liczba głosów:2
100%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~emil Użytkownik anonimowy
~emil :
No photo ~emil Użytkownik anonimowy
Poczytajcie o daciach w necie jak to po ok.80 tys wszystko się sypie po kolei
19 paź 15 22:21 | ocena: 55%
Liczba głosów:20
55%
45%
| odpowiedzi: 2
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~. Użytkownik anonimowy
~. :
No photo ~. Użytkownik anonimowy
Nie wierzę w żadne wypowiedzi. Dacia się nie psuje. Sprzedaje sie doskonale.Musiały zadziałać jakieś inne czynniki.
20 paź 15 17:36 | ocena: 59%
Liczba głosów:17
41%
59%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~uzytkownik Użytkownik anonimowy
~uzytkownik
No photo ~uzytkownik Użytkownik anonimowy
do ~Marus:
No photo ~Marus Użytkownik anonimowy
7 lis 15 11:49 użytkownik ~Marus napisał
Ciekawa opinia rzeczoznawcy. Samochód jeździł z nie dokręconych filtrem oleju ponad 4 miesiące.
powiem tak po powrocie z ASO sprawdzam swoje auto dokładnie czy wszystko jest dokręcone czy czegoś nie spartolili. Powinien to być rytuał każdego użytkownika ASO RENAULT.
Przegląd zerowy to pic na wodę, te lenie zupełnie nic nie robią !
Brawo Renault Pietrzak !
16 sty 08:21 | ocena: 100%
Liczba głosów:2
100%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej